Vi bruger Cookies

Ved at benytte mejeri.lf.dk accepterer du, at der anvendes cookies. Vi anvender cookies for at forbedre brugervenligheden og til webstatistik.Du kan her læse mere om vores cookiepolitik.

2014 » Private label

Flere mærker på mælken

TEMA Private label er vokset kraftigt i de senere år og udgør i dag 46 pct. af det samlede salg af mejeriprodukter i danske butikker. Detailhandelsekspert forudser, at den næste bølge af kæderne egne mærker bliver inden for premium-produkter.

05. maj 2014

Plads til begge dele

Efter at private label-produkter de seneste 10 år har taget stadig mere af hyldepladsen, er Arlas brands nu kommet tilbage i kampen.

05. maj 2014

Private label har styrket vores brand

PARFORHOLD Thise Mejeris tætte samarbejde med Irma-kæden har været en fordel for begge virksomheder, mener mejeriets salgsdirektør.

05. maj 2014

Coop: Mere mælk under egne mærker

BUTIK Hos Coop er salget af mejeriprodukter under kædens egne mærker steget markant de seneste fem år. Ikke mindst de helt billige produkter.

05. maj 2014

Løgismose: Eksklusivt samarbejde med Netto

"Private label kommer ikke til at vokse hos os. Det er noget, vi selv bestemmer," lyder meldingen fra Løgismose Mejeris direktør.

05. maj 2014

Naturmælk: Man skal værne om sit brand

"Den beskedne mængde mælk, vi har, skal udnyttes bedst muligt og til det højeste dækningsbidrag," mener man hos Naturmælk

05. maj 2014